Spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih se shranijo v vašem brskalniku in izvajajo funkcije, kot so prepoznavanje, ko se vrnete na naše spletno mesto, in pomaga naši ekipi, da razume, kateri deli spletnega mesta se vam zdijo najbolj zanimivi in koristni. Več v Politiki zasebnosti.
Integracija otrok priseljencev
Mladinski center Dravinjske doline je na OŠ Pod goro izvedel izobraževalni posvet na temo integracije otrok iz drugih govornih območij. Na posvetu so bile predstavljene tudi Urice medkulturnega dialoga na temo migranti in migrantke, ki jih je v sklopu druge nadgradnje projekta Mladi ambasadorji medkulturnega dialoga, ki jo je sofinaciral Finančni mehanizem EGP in Norveški finančni mehanizem, razvil Mladinski svet Občine Slovenske Konjice. Pedagoški kader šole je s pomočjo SWOT analize identificiral prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti, kar se tiče vključevanja otrok priseljencev na osnovni šoli. Največja ovira pri učinkoviti integraciji je nepoznavanje jezika in odsotnost učinkovitega mehanizma ter sredstev za intenzivno učenje slovenskega jezika s prevodom v materni jezik. Na podlagi analize sta bili oblikovani dve dolgoročni strategiji za izboljšanje integracijskega procesa in sicer bo med drugim vzpostavljeno sodelovanje s pripadnico lokalne albanske skupnosti, Hazbije Bytyqi, ki bo povezovalni člen med šolo in priseljenskimi družinami.
Vir in foto: MCDD
Sorodne objave
Začeli so se Kulturni 2020
Klub študentov Dravinjske doline (KŠDD) je s februarjem začel že tradicionalne 22. Kulturne dni.
Študijski obisk
Mladinski center Dravinjske doline (MCDD) je v sklopu projekta Mladi ambasadorji medkulturnega dialoga v preteklih letih razvil neformalne izobraževalne modele Urice medkulturnega dialoga.
Delavnice s 3D tehnologijo
V sklopu projekta Patriot: 3D work&shop je Mladinska zadruga Kreaktor pričela z izvajanjem brezplačnih delavnic 3D tehnologije.
O videoigrah in njihovih vplivih na mlade
V letu 2021 smo razvili_e nov program »GamED«, katerega namen je preventiva razvoja odvisnosti od videoiger, zmanjševanje negativnih učinkov in spodbujanje pozitivnih učinkov igranja videoiger.