Spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih se shranijo v vašem brskalniku in izvajajo funkcije, kot so prepoznavanje, ko se vrnete na naše spletno mesto, in pomaga naši ekipi, da razume, kateri deli spletnega mesta se vam zdijo najbolj zanimivi in koristni. Več v Politiki zasebnosti.
Pregled zasebnosti
O medkulturni vzgoji v Madridu
Mirovni inštitut je k sodelovanju na zaključni konferenci mednarodnega projekta »GEAR«, ki je potekala v Madridu, v Španiji, kot govorko na panelu »Izzivi globalnega državljanstva za svetovnonazorsko izobraževanje« povabil Karmen Kukovič iz Mladinskega centra Dravinjske doline.
Na panelu je z udeleženimi učitelji, mladimi in akademiki iz Španije, Makedonije, Italije, Hrvaške in Slovenije delila svoj vidik in predloge za učinkovito medkulturno vzgojo in izobraževanje v šolah.
Med drugim je dejala: »Pri medkulturni vzgoji in izobraževanju naletimo na veliko sistemskih ovir. Pomembno je, da izmenjujemo dobre prakse, da se mrežimo in spodbujamo ter pri svojem delu ostajamo realni.«
Projekt GEAR sofinancira Evropska unija v programu Erasmus+. (E. N.)
Sorodne objave
Žinkana že 10-ič!
Žinkana je v preteklih izvedbah povezala že veliko ljudi in organizacij ter sprožila pozitivne vibracije v Slovenskih Konjicah.
Pestro počitniško dogajanje
Izvedli smo prvi termin Poletne šole kreativnosti!
Skupaj smo uspešno pomagali društvu za pomoč zavrženim živalim
Mladinski center Dravinjske doline je v sodelovanju z Pomoč živalim v stiski – Katja Novak ter podjetnico Retro Bjba v sklopu Poletne šole kreativnosti izvedel dva tematska dneva, v sklopu katerih so se otroci učili družbene odgovornosti ter pomena ponovne uporabe starega tekstila, kot tudi odgovornosti do živali. Preko delavnic so zašili prikupne mačkone in …
Konferenca v Franciji
Seminar Final DestY-E-Nation (Strasbourg, Francija, 26. – 30. november 2014) Final DestY-E-Nation je bil tretji in zaključni del projekta ItinirarY-E-N, ustvarjenega z namenom, da bi mladi začeli govoriti o pojmih socialne izključenosti in vključenosti, in skupaj ustvarjali družbo, kjer se vsak posameznik počuti vključenega. To pomeni, da smo stremeli za svetom, kjer vsak mlad človek …